Tuesday, November 1, 2011

New Chapter

Hello, Novemberian. Okay, bah. Bermulanya tanggal 02.11.2011 hari ini. Hari ini, saya akan memulakan hidup baru. Saya tau, saya telah melakukan kesalahan yang terbesar dalam hidup saya padan bulan ini. Bagaimanapun, saya harus menceritakan semuanya disini, di blog saya sendiri. Btw, saya sudah removed dia dari FACEBOOK saya. Susah saya nak lupakan dia kalau dia masih berada disitu bersama dengan orang yang dia sayang. Saya mulai sakit hati setelah melihat semua itu, siapa tak sakit hati. Satu-satunya orang yang paling saya sayang bahagia bersama orang yang dia sayang. Mungkin bukan takdir saya bersama dia untuk selamanya. Tapi, saya berharap. Dia teruskan hubungan bersama orang itu. Bahagia sampai bila-bila. Saya akan tetap mendoakan kebahagian dia bersama pilihan dia. Kalau dia gembira, saya turut sama. As long as I still loving Him. No matter what, I will forget all my memory with Him one day! I hope and I will. I will go far away from Him if I meet Him or what. I will run away if I see Him on my away to the other place. Why? I'm not afraid of Him. I just want to forget about Him. So, this is for today. I do miss Him really much. And now, my tears keep falling down on my cheeks. I hope so, He can wipe away all my tears. :') May God Bless Him.

No comments:

Post a Comment