Monday, October 10, 2011

Sick!

Hey! Hari ini saya tidak turun sekolah. Kenapa, erk? Saya demam tambah lagi dengan period nih! Adohhh~ Memang seksa s'sangat lah. Kenapa lah mesti perempuan sahaja yang mengalami kejadian alam macam nih! Lelaki tak perlu ke? Makkkk Aiiii~ Tak adil betol lah. Time saya mandi tadi, sempat saya teriak-teriak. Sebab perut sakit sangat. Apa orang sebut tu? Sengugut kan? Mana mana lah. Janji ada ''gutgut'' belakang tu. HAHA! Boring juga saya tidak turun sekolah nih. Apa boleh buat, dah sakit tak dapat tahan lagi. Haiz~ Sorry, k'kawan ku yang berada di sekolah tu tanpa diriku menceriakan korang. Yerdehh~ Sunyi juga hidup tanpa orang yang d'sayangi d'sisi kan? Hmmm~ Alangkah bahagianya perempuan tu bersama Si Dia. Ehh! Dah, tak payah cerita jiwang-jiwang kat sini. Malas. Hilang mood saya nantu. Ok, lah. Sampai sini saje yer. K, bye.

No comments:

Post a Comment