Sunday, October 9, 2011

Hello

Heyy! Lama sudah tidak post sana dan sini kan? HEHE. Okay, sekarang saya nak kongsi cerita ngan korang semua, k? Btw, banyak dugaan yang telah saya hadapi b'berapa minggu yang lalu. Sukar juga untuk saya tempuhi. Ada yang b'kaitan dengan cinta, kawan dan banyak lagi lah. Hmm~ korang pernah juga mengalami benda yang sama macam saya ni kan? Mesti ada kan? Wahhh! Bagus lah kalo camtu. Sama lah nasib kita kan? Okay, lah. Cukup cerita tentang kehidupan. Ni nak cerita pasal SPM pulak. Makkkk Aiiiii~ Tak lama lagi b'perang lah saya nih dengan SPM. Adik saya sudah habis dengan PMR dia. Ni saya pulak. Walaubagaimanapun, I will do the best for my family! Yeaw.. I know right. Semoga saya berjaya dalam SPM, okay? Saya turut m'doakan kejayaan korang juga. HEHE. Lepas tu boleh lah kita MERDEKA. Yeaw!! HEHE. Okay, sampai disini saja ye. Ngantok juga saya. K, good evenite. ^^

No comments:

Post a Comment