Saturday, September 3, 2011

Goodbye-HOLIDAY

HELL-O guys! How are you today? Feel good, aite? Okay! Ari ni saya nak cita pasal habisnya cuti. Adohhh! Cepat sangat masa berlalu kan? Boleh tambah satu minggu lagi cuti tak? HAHA! Mana boleh. SPM dah dekat tu. Takkan asyik nak ingat cuti lagi Briey. HAHA! Tahun depan cuti lah kau puas-puas. Tak perlu minta cuti lagi, memang pon kau sudah cuti. NAHHH~ Btw, dalam masa satu minggu ni saya takda sentuh satu pun buku sekolah saya. Sampaikan kerja rumah pon tak tau nak buat yang mana satu. Maklum lah. Saya kan malas. Sape yang tak malas, sila angkat kaki! HAHA! Kepada k'kawan saya semua, tolong lah rajin cket okay? Janganlah malas nak mampos macam saya ni. Takda lah. Saya ni ekot mood sebenarnya kalo nak study tu. BETOL! Kalo saya dah ada mood nak study. Jangan harap saya akan bertegor dengan korang semua. HAH! Bahaya tau. HEHE! Banyak cerita saya hari ni. Saya rindu sama k'kawan saya! Adohhh! Tak sabarnye saya nak pelok, cium & kongsi crita sama dia orang. HEHE! Cepatlah, saya tak sabar nak pergi sekolah esok! HOHO! Cuti kali nih, memang betol-betol m'bosankan bagi saya lah, tak tau lah korang macam mana pulak. K'kawan saya yang laen, ada yang pergi melancong sama Family diorang. Ada yang kuar dengan BF//GF diorang. Habis? Saya pula? Macam mana? Hahhh! Nak tau kan? Saya habiskan cuti saya dengan kuar sama Family ang SEMALAM! Saya pergi ke Lundu. HAHA! Kampong uncle saya. Had a great time with them at Lundu. WAHHH! Tak sabarnye nak tunggu X-MAS nihhh! One big Family from BINTULU will make a trip to KUCHING! Yeepiiiii!~ I'll wait for it. Bahhh~ I'm off now. Oh, btw. Thanks holiday. I got a great time this holiday. *without HIM* :')

No comments:

Post a Comment