Wednesday, November 30, 2011

My heart say

Hey, semua. Hari ni, saya nak cita ngan korang pasal diri saya. Uhkay! Sebenarnya, saya nak bagitau yang.. Saya betol-betol rindu kat dia. Tak tau lah, dari tadi air mata saya m'ngalir tak henti henti. Samada saya masih sayang dia ataupun tak, saya pun tidak tahu. Saya tau, selama saya bersama dia saya tidak pernah nak dengar kata-kata daripada dia. Saya degil. Keras kepala. Tapi, biarlah benda dah pun b'lalu kan? Takpat nak tarik balik. Macam mana saya nak cakap, erk? Uhkay! Memang saya sumpah sumpah dia waktu saya PUTUS dengan dia. Tapi, dalam hati ni sakit sangat sebab saya sumpah orang yang betol-betol saya sayang. Please, don't let my tears fall down! I hate this part! I don't want crying like before! Please. Tiap kali saya nangis, saya pasti t'ingatkan dia. Sebab apa? :') Dulu, kalau dia marah saya. Saya diam saja terus dia cium kening saya and peluk saya. Eh! Saya rindu nak belai rambut dia. Saya rindu nak m'hidang JUS OREN faverat dia. Waktu maseh syok b'kapel. Saya tak henti-henti beli JUS OREN tu untuk dia. Cause, saya tau. Dia pasti suka. Sekarang, saya dah jarang beli. Siapa nak minum lagi? Setiap benda yang saya buat mesti ada kena-mengena dengan dia. Aww! I can't tell you how IMISSYOUSODUMB! Jahat macam mana pun dia kat saya, tuduh macam mana pun, kasar macam mana pun. Dia masih ada hati nurani lagi. Dia care sangat dengan orang yang dia sayang. Uhkay! Saya harap dia bahagia selalu, d'samping orang-orang yang dia sayang. :') Oh, Lord. Please forgive all His sins. Make Him more better than before. Do give Him one more chance to let Him change to better one. I hope so. Amen~ And, yang saya tak sampai hati. Gambar-gambar, video-video dia. Semua dah saya hapuskan. Takda sisa-sisa baki-baki lagi yang tinggal. Semuanya dah t'kubur. Yang dapat m'buat saya ingat pada Si Dia, lagu lagu faverat dia. :') Pesanan saya untuk dia * Tiyut, jangan nakal-nakal lagi okei? Study hard let your future be bright more better than other. I miss you a lot. Jaga orang-orang yang kau sayang okei? I'll be always pray for your happiness with your only one. :') Jaga rantai yang saya beri dulu tu okei? Cincin tu. Kalau masih adalah. God bless you always! Have a blast Tiyut. :') * Uhkay! Setelah brapa bulan putus, baru skarang saya mulai m'rindui dia. God, He's my last LOVER, my last HERO, my last SCREAMO boy. No one else can replace Him. And, I hope one day, I'll be meet with someone just like Him. I don't need the face look like Him. I just want His attitude only. Uhkay, this for today. Goodnite, yall's!

No comments:

Post a Comment