Wednesday, July 27, 2011

STFU..

Btw, saya post hari ini ada benda yang membuat saya tidak puas hati ok? Hahh! Nak tau pasal saya berasa tidak puas hati & marah marah sekarang ni? Ni nak bagi tau pasal si dia. Saya baru text si dia tadi. Saya cakap " If i heard any rumors about YOU & SHE returned back again. Watch out BOTH of you. Saya takkan tegur kamu lagi. Walaupun kamu mau anggap saya sebagai or adik angkat! NEVER! '' Huhh! Dia tidak reply. SO?! Why should I peningkan kepala walaupun dia tidak reply text saya?! Hahahaha. I DON'T PISS ON YOU, DUMB! Kalau saya lambat sikit reply text dia. Wahhh! Mulut dia, mengalahkan mulut PEREMPUAN, weyyy! Haiz~ Saya hanya mampu sabar saja dengan sikap dia yang sebegitu rupa. Bhaa.. Itu lah yang saya maksudkan tadi. Jangan buat saya BENCI dengan kamu lagi! Kamu dengar baik baik, ok?! Saya tunggu kamu text ni, kalau satu text pun tidak sampai kat HANDPHONE saya malam nanti! Tau tau lah kamu. Bukan saya nak balas dendam, ok? Saya akan ekori cara dirimu itu. ADIL kan? Nak sangat saya berubah lah, erk? Nak sangat ye?! Bak kata orang IBAN '' Semadi ngenang aku sayau ke nuan, enti enda. Udah lama ku ngaga pengawa ke enda menuku ba depan mata nuan nya. " Janji tetap janji! Kalau kau ingkari janji kau! Aku pun turut SERTA. Ingat itu! JUST SHUT THE FUCK UP, DUDE!

No comments:

Post a Comment