Wednesday, July 13, 2011

Rindu.

Rindu kat dia. Mana dia, erk? Dia tk nak text saya lg kha? Hmm.. Rindu s'sngat sngat sngat kat dia. Sorry, td tkpat nk jumpa. Cos, ada latihan kat skulah. Dia marah ka? Sbab sya tk meet dia hari ni? Tapi, sya btol2 tkda masa hari nih? Saya penat, sakit! Smua ada! Saya harap dia paham dgan kdaan saya skarang. Text sya tk d'eply. Mana tk saya nk curiga. Tkpe lahh.. Tggu sja dia eply smpai bila bila. Btw, malam td saya tdo kul 1.08a.m Pergghhh! Sbab buat lirik utk dia. Sggop bhaa.. Demi dia. Wlaupun dia tk bnarkn. Sokayy, sorytee. Saya syg dia. Syg s'sngat sngat sngat!! Dia buat apa skarang? Sudah blik dari kelas dia kha? Tk brani sya nk text dia, sya tkut dia tkda mood nk text sya. Hmm.. Hrap dia tk nakal nakal kat sana. Oh! God. Tolong jaga dia s'baik yg mungkin. Amen~ I do love my boo! Done with myself now. I want study. I keep thinking about him all days. Love him everysecond, everyminute, everyhour, everyday, everyweek, everymonth, everyyear & everywholeofmylife!

No comments:

Post a Comment